Helsingborg, here i come!
Inlägget publicerades: 2009-04-07 17:03:04

Wiho, imorgon går man till 10:00 i skolan. Sen på eftermiddag åker vi till HELSINGBORG!! eller så åker vi på torsdag, får se :) kommer iaf hem torsdagen efter. höhö.. Btw så fick jag MVG på ecxel(?) provet, lite najs!

Idag har det varit en perfekt dag, började med att man slutade typ 13:00.. spelade lite guitar hero, sen kom syster och hämtade mig så då åkte vi upp på stan och köpte lite godis till bilresan till helsingborg, glass och en bakelse. (A)
Efter det var jag så raslös att vi tog en sväng med cyklarna runt i krylbo.. och vi bestämde att vi skulle cykla runt i krylbo typ 2 ggr i veckan. det var grymt skönt!
Snart åker jag till enköping och kollar när emma provtränar med dom.. hon ska även provträna med Olympic Viking i helsingborg också. Coolt värre ;)  jaja, ska äta sen ska jag till enköping..
kommer inte blogga på ett tag pga av att jag åker bort. SEYAH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej hur r det?

2009-04-11 @ 00:27:10
URL: http://youngwoman.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback