Vårväder!
Inlägget publicerades: 2009-04-24 22:52:30

Tur att skolan började 10:30 idag så man fick lite sovmorgon iaf, är så jäkla skoltrött och trött på allt :D sova är nog det bästa som finns justnu. Skönt med helg nu också. Sova ut, ta det lungt och bara vara i det fina vädret.
Idag så var det en obbig skoldag, sen när man kom hem åt man tacos ute på altan med vårvädret. MUMS!
Sen åkte syster och jag till willys där jag köpte godis (det var 3:90) :D och tuggummi som smakar typ något gott! brukar få det i klassrummet av natha. höhö
Btw så funderade jag på att ta ut marsvinen ute så dom får vara i en annan miljö och vara lite sociala medans man är på altan och schteker ;) haha. Det kommer nog dom gilla tror jag, för dom har itne varit ute förut :)
Nä nu ska man väl gå i sängen och sova som faan! hihi
är det någon som läser min blogg föressten?


Kommentarer


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback