Nu är det över.
Inlägget publicerades: 2009-08-12 21:08:31

Nu har jag tagit beslutat att inte fortsätta med handboll, och justnu känns det helt rätt.
Kommer självklart sakna att spela handboll, men justnu vill jag satsa mer på skolan.. Detä r ju ändå det som avgör min framtid, vad jag egentligen kommer bli. Och då handbollen inte lockar alls så är det bra.

Idag var jag och sis över till mamma..
Sis och mamma åt kräftor och jag åt skinkpaj.. haha töntig jag är :D hatar kräftor!
Och imorgon ska nog jag och sis på stan och uträtta ärenden..köpa skivor så man kan bränna en ny partyskiva tills fredag ;)  like it, i like it ;)

Justja, kl 09:10 imorgon ska jag till tandläkaren... wish me good luck chuck!

Kommentarer


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback