Börja blogga?
Inlägget publicerades: 2009-02-11 22:40:37

Eftersom alla tjatar om att jag ska börja blogga så har jag börjat funderat på att göra det.  Inte för att jag är så speciellt bra på det men man kan ju alltid göra ett försök.
Men imorgon bär det av till älvdalen för att syster ska gifta sig! Det är typ -20 grader så det ska bli underbart.. not?
Förövrigt så ruller det väl på som vanligt med skolan... Alla tråkiga lektioner som går så jävla segt, magen som skriker efter mat.. och så självklart alla prov som rullar in perfekt med veckorna(?)..
Annars så har handbollen börjat bli lite sådär småtråkig igen, är det perioder som kommer och går? tror nog det.
Menmen, nu får man väl ta och packa lite till innan man lägger sig och vaknar upp astrött för att åka bil i 4 timmar..
ni kan ju gärna sms:a mig om ni vill? :)   ni som har numret kan ju alltid sms:a.. ni andra kan väl fråga efter´t om ni vill ha.

Kommer hem på söndag.

Btw, ska jag börja blogga?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

FORTSÄTT BLOGGA! :)

ha så kul imorn :) visste inte att du skulle till Älvdalen! det ligger ju asnära Särna!! LYCKOS DEJ!

kram!

2009-02-11 @ 23:06:12
URL: http://pellenilla.blogg.se/
Postat av: anonym natha

HÅLLER MED!

nu blir vi blogg kompisar, du jag och pellenilla! :D

sjukkkky roliiigt! :)

2009-02-13 @ 07:59:52
URL: http://nathalielantz.blogg.se/
Postat av: Sis*

klart du blir hungrig om du försover dig och inte hinner äta frulle! ;)

2009-02-17 @ 19:40:50


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback