Helsingborg, here i come!
Inlägget publicerades: 2009-02-18 21:00:43

YES! det blev helsingborg. fyfan vad skönt och komma bort ifrån avesta. Äntligen har man något och göra på att lov.
Justnu är jag skitglad! :D längesedan jag träffade lille filip.. eller ja senast var jul men det känns som evigheter. Du har tom hunnit blivit 1 år. :)
Haha känns som bara jag bloggar om filip, men han är så jävla underbar. Kan inte beskriva :)
Men ni som har förslag om vad jag kan blogga om kan gärna säga det!

Justja, har ju handbollsmatch mot ludvika typ kl 20:00 sen ska man ju till pörnil på fest :) eller jaa, filmkväll?
hihi. Det ska bli funfunfun!
Sen åker jag till helsingborg kl 09:00, och kommer hem runt lördag/söndag veckan efter(?)..


Kommentarer
Postat av: Sis

Skriv vilka dagar så man fattar! :P du vet bloondie

2009-02-19 @ 11:41:59


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback