Helsingborg<3
Inlägget publicerades: 2009-02-17 20:40:23

Inte för jag tror så många läser min blogg men slänger in ett inlägg iallafall..
Dagen började att man försov sig, vaknade kl 08:10 och började 08:40. Slängde mig ur sängen och sprang in och väckte syster. Som tur var kunde hon köra mig till skolan<3. Men när man kom 08:30 så ser man en person bara sitta där. haha pernilla såg ut som värsta plugghästen.. förlåt :D alla andra brukar komma typ assent.. ( eller ja försent tom ).
Det är fan första gången jag har huvudvärk så här länge :S brukar typ aldrig ha huvudvärk annars..
Åh, vill verkligen åka ner till helsingborg, behöver komma bort från denna "stad" eller håla som man kallar det.
Det är så jäkla underbart och vara i skåne. Saknar sis, dejan och underbara filip.. Ska fan flytta ner dit sen!
Nä ska väl chilla lite innan man ska sova. Är så jäkla trött!

Kommentarer


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback