Äntligen sommarlov!
Inlägget publicerades: 2009-07-03 17:18:22

Bloggade inte igår, fråga mig inte varför det det vet jag inte :D haha.
men kommer ju åka bort i typ 3 veckor snart till skåne så då kommer jag ju inte blogga, kanske något inlägg någongång men absolut inte varje dag! haha ^^

Idag var det sista dagen på jobbet, känns sådär för att sluta faktiskt. Nu när man har kommit in i det och allt :/
Men är SUPERGLAD att jag äntligen har sommarlov, shit alltså kan inte beskriva det! Känns verkligen jättebra och få allt gjort och nu kan man koppla av, om 1 vecka ungefär åker jag till skåne ju och blir borta i 3 veckor. Kommer bli så himla bra! Och typ den 16 juli kommer jag få lönen. Blir lite över 7000 kr tror jag, typ 7200 :) så jag är supernöjd att jag klarade detta, och trodde inte jag skulle orka att gå upp 05:45 i 3 veckor men det gick!

När jag slutade så duschade jag, sen åkte pappa och jag upp till stan och köpte jordgubbar, cola och chips. hihi
Och så lämnade vi lönelappen på samma gång så då har jag det gjort!
Nu vill jag ha nästa vecka så man får åka neråt! <3


Kommentarer


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback