Hemfärd imorgon.. :/
Inlägget publicerades: 2009-07-26 13:22:30

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade, nu är iaf festivalen över och det har varit ganska så skojj.
Imorgon åker jag hem igen :( på ett vis ska det blir bra att åka hem, för då kan jag ta hand om mitt marsvin som tyvärr blivit ensam.. mitt andra marsvin gick bort för några dagar sen.. typiskt att det ska hända när jag är bortrest!!!
Men på ett sätt vill jag vara kvar.. det är så underbart här! :)
Snart borde filip vakna, han har sovit ett tag nu :) då ska jag ta och leka lite med han..! sen ska vi iväg och handla sen ska vi till ett par kompisar till min syster.. som nyss har fått barn :)
Kan slänga in ett inlägg imorgon. (eller på tisdag)

Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

mm ;/

great nu har jag lagt till dig nu kan du lägga till mig :)

2009-07-29 @ 22:14:32
URL: http://crazyhumor.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback