Dagen efter födelsedagen.
Inlägget publicerades: 2009-06-07 16:27:29

Ja igår var somsagt min födelsedag, och då kom madde ("syster") och hennes kille. Och då åt vi tårta osv.
Fick 600 kr av pappa och carina och farmor, en madrass till sängen(superskön!), en björn borg nessesär och schampoo.
Och fick 4 trisslotter av madde och vann 75 kr på dom. haha^^ sen fick jag ett tuggummi paket av emma(syster) för jag ska få något senare för hon hade inte pengar till det nu :)
Sen ringde maria(syster) och gratta mig, hon hade precis kommit hem från mallorca då, skapligt skönt! och skapligt man saknar henne! :(
Idag så kom pappas jobbarkompis och då fck jag en trisslott och 100 kr. ^^ vann ofc inget på lotten.. haha

Ja så såg nog min födelsedag ut.. perfekt tycker jag iaf! :) och tårtorna var jättegoda samt cocostopparna!

Kommentarer
Postat av: Emelie

trevligt med en kille som bloggar. De ser man inte ofta! :) Grattis får man ju inte glöma :D

2009-06-07 @ 20:25:43
URL: http://emliee.devote.se
Postat av: Sis*

HELL YEAH att dom va goda! va ju din älsklings sis som gjort dom;) haha

2009-06-07 @ 23:10:40
URL: http://emmaschmidtlyrberg.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback