Mitt abbonnemang har kommit :)
Inlägget publicerades: 2009-06-29 17:44:31

Puh sommarjobbet tar på krafterna! eller är det vädret..? ;)
Stekande sool och asvarmt, nu skulle jag vilja vara någon annanstans...
Idag fick jag mitt abbonnemang, så nu är jag glad :D 3000 fria sms per månad, here i come! ;)
4 dagar kvar på jobbet, hååll utttt!

btw, på fredag åker jag till linköping till sis, för att min andra sis är där och ska åka tåg dit sen åka med sis hem.
hmm det blev lite komplicerat va? aja skitsamma.. ;) åker iaf till linköping och slappar! poool...!!

jag vill bort härifrån, jag vill ha sommarlov, jag vill ha lööönen. puss :*

<3

Kommentarer
Postat av: jack

tja jonaaaas äre gött med dej??



om du ej minns. de e jag jack från habbo^^



adda msn [email protected]



puss

2009-07-18 @ 04:51:24


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback