Sunshine.
Inlägget publicerades: 2009-06-20 13:49:12

Har nyss sytt klart mina jeans shorts som jag började med för några veckor sedan.. haha :D
vart faktiskt nöjd med dom, och dom passar bra till sommaren!
Idag hade jag tänkt fortsätta min tavla som jag börjat med för flera månader sedan. Har fastnat men ska försöka fortsätta.
Jag vill få den färdig nu, så jag kan börja med en ny ;)

Har endast 10 arbetsdagar kvar på jobbet och det känns faktiskt skönt.
Vill få dom gjorda så man får in pengar och det efterlängtade SOMMARLOVET! :)
Ni som redan har sommarlov, passa på att njut för fullt även om vädret är som det ska.

Solen skiner faktiskt här ;)

Kommentarer
Postat av: rima

är inte inne på bloggen för min dator är i sönder ;( sorligt;P

2009-06-20 @ 14:51:50
URL: http://rimahamze.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback