Soft dag.
Inlägget publicerades: 2009-03-30 21:08:37

Helo. Väldigt slappt det har varit när jag kom hem :) satt först lite vid datorn, sen tog jag ett lir på GH. hihi lite kul det är med rätt låtar! (Legends of rocks, som jag lånar av nathalie<3) efter det tog jag ut marsvinen en stund. Lite söta och skapligt kul när dom äntligen börjar bli tama. Den ena är redan tam men den andra är på stora vägar att bli det.
Sen efter det blev det en film och nu sitter jag här. I skolan idag så gjorde jag klart samhällen så man fick G, och sen gjorde jag ett restprov i medecin. Det gick bra faktsikt :) för en gång skull är jag nöjd men det jag gjorde!
Så nu har jag inga restprov eller något kvar vilket är underbart! Har prov på torsdag i stresshantering, goodluck säger jag bara.

Vill ner till helsingborg<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo jag instämmer:) hejade på leila tills jag fick höra hon var gammal danslärare då blir det endå lite fusk..



gör du för något?

2009-03-30 @ 22:13:52
URL: http://youngwoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, och då ska jag träffa dig :D:D:D:D:D:D:D Och Emma! <3

2009-03-31 @ 18:32:21
Postat av: Anonym

okej härligt härligt. jag gör inte mycket..

gjort idag då?

2009-03-31 @ 22:45:48
URL: http://youngwoman.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback