American Pie Maraton? :)
Inlägget publicerades: 2009-05-16 18:56:34

Sådär, nu har det främmande folket (varför heter det "främmande" haha) åkt hem.. började med att hennes ena barn ville leka med lego så då satte man sig med det en stund. Sedan åkte vi ner på stan en snabb sväng för pappa skulle köpa näsdroppar för jag har tyvärr blivit lite förkyld, precis lagomt till stockholm! Sen när vi kom hem ville han spela tv-spel så då satt vi där en stund. Och sen åt vi mat och sen åkte dom hem typ.
Så snart ska jag kolla på två filmer som går på tv.

Uppdate!!! 19:46
Eftersom jag redan sett "Band camp" så blir det robinsson istället på 4:an klockan 20:00. 
Sen blir det "Naked mile" på 3:an.. DEN får ni inte missa hörrni! :)
 

American Pie Band Camp som går på 3:an klockan 20:00


Sen klockan 21:50 så börjar American Pie Nakde Mile direkt efter på 3:an

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag märkte det ;) dissarn :D <3

2009-05-17 @ 08:56:43
URL: http://idabarnholdt.blogg.se/
Postat av: Anna

Lust att prenumerera på min blogg? :)

2009-05-17 @ 16:00:43
URL: http://annavikstrom.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback