Fredag.
Inlägget publicerades: 2009-05-01 13:29:59

Igår hände inget speciellt. Var till krylbo och stog vid grillningen 18:00 - 20:00. Sen gick jag och lenny till en resturang och satte oss där för pappa stog från 20:00 - 22:00. Sen vart det en liten hemmakväll med mig själv med godis och cola. :D lite nice! älskar och vara ledig (a).
Idag vaknade jag runt 11:30 gick ner och åt frukost sen satte jag mig och kollade på "Nils karlsson pyssling" och nu sitter jag och kollar på "Aquamarine". (Den går på 4an justnu). Den är faktiskt riktigt rolig :)
Dagen för mig blir väl att ta det lungt och kanske plugga lite? nej det sista struntar jag nog i idag ;)
Men kan verkligen rekommendera "Aquamarine"  en riktigt rolig och bra film!



Uppdaterad 16:35

Nu började Iceage 2 på 4:an, den får ni inte missa :D  grymt rolig!

Kommentarer
Postat av: Ida

<3<3<3<3!!

2009-05-01 @ 22:52:41
URL: http://idabarnholdt.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback