Lördag -
Inlägget publicerades: 2009-05-16 10:38:14

y0y0y0. som sagt, igår kom pappas jobbkompis med hans familj. Vi åt sallad, dom drack öl/whiskey/vin osvosv, (själv drack jag cola<3), sen kasta vi pil efter det. jag vann faktiskt 1 gång! :)
Snart kommer ännu mer främmande, haha.  min låtsas mamma´s barn kommer med hennes barn. hm det lät komplicerat va? :D haha. aja, sen kommer fler hit. Så det blir full rulle hela tiden typ.

Jag har börjat på en tavla eftersom jag hade en målarduk över, och så var jag sugen på att rita/måla för det var ett tag sen. Ni kan få se bilder sen när jag har tid att lägga in dom. Men tror inte tavlan kommer bli bra faktiskt. får se..

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: tack så mycket:D

2009-05-16 @ 12:29:50
URL: http://jenniferdahlstrom.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback