Lördag -
Inlägget publicerades: 2009-05-09 11:32:28

Vaknade runt 09:00 av att mina marsvin sprang runt i rummet. haha söta! sen låg jag kvar i sängen till runt 10:00 sen gock jag ner. Och då skulle precis familjen åka till globen och kolla på handbollsfinalerna. Jag orkade inte följa med så stannade hemma och är hemma själv nu tills 23:30 i natt ungefär ;) rätt soft. 
Dunkar Dj Antoine - This Time (Klaas Remix) i högtalarna nu, o ch kommer förmodligen göra det en tid framöver. FAN vilken bra låååt. LYSSNA?! :D dunkdunkdunk
Nä nu ska jag väl gå och äta frulle.. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Kommer iaf kolla på finalerna på tv istället.
Tjejernas final går kl 16:00 på 1an
Killarnas final går kl 19:00 på 2an

This time!!!!!!!!!!!!!! ..
Kommer säkert slänga in ännu ett inlägg idag så kika gärna in lite senare. :)
KOMMENTERA OCKSÅ!

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha jag skulle egentligen också ha följt med och kollat i globen med några från laget, men jag orkade inte heller;)

2009-05-09 @ 12:50:06
URL: http://jenniferdahlstrom.blogg.se/
Postat av: Nikita

sv; ja jag håller med, grymt skönt.

jag vet faktiskt inte, det beror på om det är fint väder eller inte, själv då? :)

2009-05-09 @ 13:27:33
URL: http://nikitaz.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback