Lördag - minihandboll!
Inlägget publicerades: 2009-05-02 10:48:17


Igår så vart det en otroligt skön dag, hade mina pyjamasbyxor på mig hela dagen. Kikade på massa filmer, och åt godis och drack cola på kvällen. Kan ju inte vara så mycket bättre tycker jag? :)

Nu sitter jag här ombytt och väntar på att få spela minihandboll med föreningen. För er som inte vet vad minihandboll är för något så är det en handbollsplan men den är betydligt mindre och mindre mål. Grymt kul! Det startar klockan 12:00 och håller på till typ 14:00(?).. Kan återkomma med resultat och hur dagen har varit senare. Så kika in sen så får ni veta hur det gick ;)
Annars har jag inte planerat något mer för dagen.
Hur ser din dag ut? 

Kommentera gärna!


Uppdaterad 16:06
Kom nyss hem från handbollsturneringen och självklart vann man hela :D haha.
Vi hade ett grymt bra lag faktiskt och alla var asbra, så det var kanske självklart att man vann? ;)
Lite skönt och vinna allt, och vi utklassade det andra laget i finalen med 11-6.
Nu blire bara och chilla, satans vad skööönt. I like it!


Kommentarer


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback