Måndag -
Inlägget publicerades: 2009-05-04 15:00:15

Idag har det varit en grymt seg dag, det började med att man tvingade verkligen sig själv att gå upp. Var så himla trött!
Men som tur var fick mina marsvin mig att gå upp och ge dom något för dom piper ju för det minsta lilla. Haha
Sen i skolan var det ju inte så mycket roligare.. Åt på american, det enda bra? :D haha.
Slutade 14:30 så nu sitter man här och lyssnar på musik. 



Kan verkligen rekommendera Hallelujah - Jeff Buckley så grymt fin låt, bra som f*n! ;)


Vilka är det som läser min blogg? Skriv GÄRNA vilka ni är så jag vet :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: tack! :) vad glad jag blir!



ha det bra! //Andreas stil

2009-05-13 @ 19:53:05


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback