Söndag -
Inlägget publicerades: 2009-05-17 12:07:33

Ni missade väl inte American pie igår? det gjorde iallafall inte jag.. :)
Kollade först på robinson och sen blev det American Pie Naked Mile.  haha vilken skön film!
För en gång skull så "missade" jag ESC för första gången, jag vet inte ens vem som vann. Vet inte ens vilka som var med? haha. duktigt.

Idag så hade jag tänkt ta ut mina marsvin i gräset för det är ju sånt underbart väder ute!
Sen blir det väl lite plugg också antar jag. Samhälls prov imorgon...
Nu är det dom sista veckorna i skolan och det är bara att hålla ut, inte långt kvar ffs! :) :) :) :) :)
Åh vad jag vill ha sommarlov nu, ska ju sommarjobba dom 3 första veckorna sen får jag pengar!

Ni missar väl inte wipeout ikväll?

Kommentarer


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback