Söndag -
Inlägget publicerades: 2009-05-03 10:37:03

Tjoflöjt, vaknade av mina pipande marsvin som var hungriga. Jag tog ut dom på golvet och hade buren öppen och gick och la mig igen. Det gick inte länge förrän båda satt i buren igen. Är dom så himla besatt av buren(?)... 
Så nu sitter jag här och har knappt något och göra. Finns inget roligt att göra? Vad kan man göra idag?
Jag borde egentligen plugga, men det är så boooring! samhäll suger. Tur att det inte är så långt kvar till sommarlovet.
Då ska jag sommarjobba och få ihop lite cash i 3 veckor, sen ska jag åka till åhus och kolla på beachhandboll. Grymt kul! Och det blir säkert en runda till helsingborg också. jag HOPPAS det iallafall. Det måste bli så!

Ni som läser min blogg får GÄRNA kommentera och berätta vem ni är så jag vet vilka som läser min blogg :)

Kommentarer
Postat av: NetRunner

Nu har jag kommenterat ....

2009-05-03 @ 10:47:22
Postat av: jennifer

coolt att jag har hittat din blogg va? ;) höhö

2009-05-03 @ 19:50:04
URL: http://jenniferdahlstrom.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback