Tacos och film!
Inlägget publicerades: 2009-05-21 18:37:00

Usch vilket tråk väder det har varit idag. Har typ bara sovit bort dagen idag. Vaknade nämligen runt halv 2 -2.. haha riktigt slut var jag och känner mig lite halvseg idag. "Invigde" mina linnebyxor idag. Riktigt sköna. Har ätit tacos idag och snart ska jag kika på film med syster. hihi  skicka gärna lite söta sms till mig medans? 

Köpte ett Instant cover stick som förmodligen ska göra så att mina söta små finnar försvinner :@

får se om det funkar, hoppas hoppas?!


Tacooooos! :D


Avslutar med en EPIC med PAPPAS hatt. haha!


Kommentarer
Postat av: LIENE

tacos är inte helt fel det:D

du passade bra i hatt!

2009-05-21 @ 19:17:35
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback