Tisdag - sitter i skolan.
Inlägget publicerades: 2009-05-19 12:01:01

Tjohej, nu sitter man i skolan. Gjorde prov typ nyss, diabetesprov. Hoppas på ett G iallafall :/ usch.
Snart har vi 2 timmarshål och då ska vi hem till perkan/pörnil/pernilla och äta :D får se vad det blir!
Har idrott efter det sen slutar jag. Skööönt!
Frågade idrottsläraren om vi kunde typ springa ellre något hemma men nej det fiick vi itne. HEPP! :(
Och idag på idrotten så ska vi få reda vad vi fick på provet vi gjorde förra veckna. Hoppas på MVG :) eller vg är bra det med.
Kan skriva ett inlägg sen vad jag fick. Om ni vill veta?
Vet inte alls vad jag ska göra när jag kommer hem, men ska iallafall lägga mig tidigt så jag kommer upp imorgon för imorgon åker jag ju till STOCKHOOLLM! :D wiho.   bussen går klockan 05:30................ kul
Men slänger in ett inlägg senare på dagen idag. hihi herrå

Kommentarer
Postat av: natha

du länkar ju inte min!?

2009-05-19 @ 12:10:12
URL: http://nathalielantz.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback