Torsdag -
Inlägget publicerades: 2009-05-14 16:51:39

Usch vad det var segt att gå upp imorse, halv sov typ när jag åt frukost. haha
Första lektionen var idrott och då skulle vi jogga/motionera RASKT i 35 min. Vi gick till preem och vände, sen satte vi oss i klassrummet och väntade tills det hade gått 35 min. haha, lata vi är :D
Sen rullade dagen på lite halvsegt och sista lektionen var stresshantering. Vi gör målbildstavlor, dvs saker vi vill göra i framtiden osv. vi sitter och klipper ut saker osv från tidningar och klistrar på på ett papper.
Och i en tidning såg jag massa jättegoda smoothies (stavning?) så jag klippte ut dom och tog med hem. Så man kan dricka något gott i sommar. MUMS.. usch vad jag längtar tills sommaren nu. OCH till onsdag då vi ska åka till stockholm :D = SHOPPA!
Känns som jag börjar bli förkyld också, näsan bara rinner hela tiden :(
btw! idag på medecinsk grundkurs så tog vi "stick i fingret". typ 5-6 och över var "normalt" och jag hade 4,1 första gången jag tog, och sen 3,8 nästa gång jag tog. Jag hade mycket under det man ska ha. kanske därför jag är så trött i skolan hela tiden? hm, måste nog börja ta med mig frukt och äta i skolan eller nått.

Kommentarer
Postat av: Tobias

åh najs med mallis :D

2009-05-14 @ 18:21:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback