All i want for christmas
Inlägget publicerades: 2009-12-05 19:53:59

Jag vill ha en chihuahua, och har alltid viljat ha en.. Men när mamma bodde här så ville hon inte ha någonting med päls, när hon "flyttade ut" så skaffade jag marsvin, för inte skulle jag få en hund? Tror knappast det..
Tycker chihuahuor är så himla söta, det skulle få mig piggare på morgonen när man MÅSTE gå ut med dom, samt att man får motion! Vem tackar nej till det lixom.. Marsvin kan man inte göra så mycket med, men jag ångrar absolut inte att jag skaffat marsvin. Det som jag har kvar är det mest underbara man kan ha!

Jag får väl ta och skaffa mig världens sötaste djur när man flyttat hemifrån eller något, någon gång i livet ska jag ha en hund, punkt slut!


JATACK!!!!

Kommentarer
Postat av: tess

Helt ärligt är dessa hundar något jag ahr i min närvaro och det är otroligt mycket jobb med dom vilket många inte förstår... de är mycket hund i liten förpackning och jag tycker inte de är trevliga. Skälliga och jobbiga. De är svåra att få rumsrena med... så de jag känner med desssa har mer problem än skoj med dom. Skaffa hund efter vad du önskar ha den till... ta reda om rasen. MYCKET och tänk till innan.



//Tess

2010-01-01 @ 14:07:05
URL: http://tess701.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback