Endast 3 dagar kvar.. till sommarlovet! (Y)
Inlägget publicerades: 2009-06-30 16:12:19

Shit vilka varma dagar det har varit alltså! Synd att man jobbar bara..
endast 3 dagar kvar nu, helt otroligt vad snabbt det går! Längtar som tusan efter sommarlovet, men det ska faktiskt bli ganska trist och lämna stället.. nu när man har kommit in i det hela.

Vad har ni för planer i sommar?
själv ska jag åka ner till skåne i ungefär 3 veckor, halmstad - åhus - helsingborg :)
det blir väl ullared någon dag, handboll i 5-6 dagar sen till syster i MINST 1 vecka.
Åååh jag saknar alla där nere så himla mycket, det är helt sjukt! Skönt att man kommer ner snart så man inte längtar ihjäl sig! Ska bli kul och se hur stor systersonen har blivit, en riktigt söt unge kan jag lova! <3
Och skönt att man har lite pengar så man kan göra något! :)
det första jag ska göra är och köpa ett par badbyxor på H&M! (min favvobutik youknow?;)


Kommentarer


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback