Onsdag -
Inlägget publicerades: 2009-06-03 16:04:14

Slutade efter mitt matteprov idag, vilket var runt halv 2. Min lärare sa att jag hade MINST g på det vilket är skönt! :)
När jag kom hem hade jag tänkt ringa till min handledarre på mitt sommarjobb och tänkte höra lite om tider osv..
MEN hon var inte där och skulle återkomma imorgon.. kul när man äntligen ringer. ^^
menmen, får väl ringa imorgon bara.
Jag läste på någon blogg att den hade gjort ett par jeansshorts av sina jeans. Vart sugen på att leta fram ett par man hatar och göra om dom.  Blir perfekt till sommaren och ha ett par jeansshorts. Hihi.
Och justnu längtar jag tills sommarlovet.. jag slutar den 11 juni, vilket är väldigt nära nu!
På sommarlovet blir det att sommarjobba fram till den 3 juli tror ajg det var, sen ska jag åka till halmstad - åhus - helsingborg.. åh jag längtar redan! Saknar verkligen min syster, dejan och filip.. :(
btw, av sommarjobbet får jag runt 7200 kr på 3 veckor.. ganska bra att ha till sommarlovet ;)

jag fyller år på lööörddagggg.... hoppas på mer pengar? :D haha


Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Hehe, okej :) då blir det att åka neråt! :) vart ska du?

2009-06-03 @ 18:21:46
URL: http://elitecyclist.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback