Solen är här!
Inlägget publicerades: 2009-06-23 16:18:44

Nu har jag jobbat ännu en dag på mitt sommarjobb.. 07:00 - 15:00
Glömde ställa mobilen igår så pappa väckte mig imose. Haha skapligt trött jag var..!
Sen har jag och sis varit upp på stan och köpt jordgubbar som vi redan har ätit upp, sen var jag till teliakällaren och kollade om han kunde låsa upp min mobil för jag vill inte ha sugtre. Men det kunde han förståss icke.
Funderar på att köpa ett abonomang sen använda en annan mobil här hemma.
Nu har jag nyss kommit in från solningen.. Känns som det är 100 grader ute.
Ursäkta bilden men jag är blek :$



Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

sv;hehe kan tänka mig:P Har bara fixat en massa jävla ärenden som jag sparat typ skit drygt! va händer idag?

2009-06-24 @ 08:16:07
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: Nathalie hjärta Fredrik

JAJJNUUUUS!

:)

2009-06-24 @ 08:16:37
URL: http://nathalielantz.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback