when you wake up
Inlägget publicerades: 2010-06-29 15:15:06

Sitter och lyssnar på Crucified by love - Nomy.
De är så grymt jävla bra, måste erkänna att de var längesedan jag lyssnade på dem men fy så bra de är!

Såhär ser min vecka ut, det som gått och det som händer:
Måndag - Jobbade
Tisdag - Ledig
Onsdag - Ledig
Torsdag - Jobb
Fredag - Ledig
Lördag - Jobb
Söndag - Jobb

Justnu är det 11 arbetsdagar kvar innan jag får mitt efterlängtade SOMMARLOV! Det är mycket efterlängtat eftersom jag ska åka ner till danmark och vara där i 1 vecka med min mamma, syster, hennes underbara barn, hennes man, mormor och morfar. Det kommer bli underbart! Jag vill bara åka nu.. fan


Kommentarer
Postat av: Sandie

Härligt med semester, jag vill ha mina tre resterande veckor jag med =)

2010-07-06 @ 17:04:45
URL: http://chipset.webblogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback