Take you time, Infinity!
Inlägget publicerades: 2009-12-11 17:48:59

Snart är det jullov och som tur är har jag bara ett prov kvar innan jul! Nationellt i matte.. suck!
Jag vill bara åka härifrån.. så himla tråkig stad fan! Tur att jag ska åka till helsingborg på lovet. THANK GOD!
Sitter och väntar på att Carina ska komma hem så hon kan laga lax och potatis till mig :)
Sen blir det chips och cola och kika på idolfinalen, bryr mig inte om vem som vinner ;)

Om ett halvår fyller jag 18, då blir det ut på krogen varje helg! ;) haha nej men typ!
åh, jag vill fylla nu nu nu nu nu nu nu! orka vänta fan, spola fram tiden ellr nått.
1,5 år kvar i skolan också, bara att hålla ut..

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

jag vill extra kolla lite följer du mig via blogloving ?

2009-12-19 @ 15:40:21
URL: http://beattriicee.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback