Ännu en söndag.
Inlägget publicerades: 2009-03-08 16:11:56

Idag har man inte gjort något särskillt, förutom att man var till madde som har fyllt år! var och grattade henne så då fick man lite gott och äta och tårta. mums!  Resten av dagen vet jag inte vad man ska hitta på. Ska nog städa ur buren, och sen bada ett av marsvinen eftersom det andra inte är tamt än. :( så resten av dagen går väl ut till marsvinen skulle jag tro :) och ikväll kl 20:00 ska ja kolla på Whipeout. det ser så jäkla roligt ut så det måste man kika på! Förövrigt så har man ju prov på måndag och jag har glömt alla anteckningar osv i skolan så jag måste till skolan tidigt.. men det löser sig nog eftersom vi typ har sovmorgon på måndag så kan ju åka dit och plugga lite innan. Sen har man någon inlämningsuppgift på onsdag att lämna in, men den gör man på raster eller något.

På torsdag har jag match mot 1 år yngre, dvs 93orna. Om vi vinner den har vi chans att vinna serien, så man får hoppas på det bästa! Och på lördag är det fest för min del :) hihi

Kommentarer
Postat av: natha

s: HEJ :D<3

2009-03-09 @ 18:29:33
URL: http://nathalielantz.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej kolla gärna n min blogg:)

2009-03-10 @ 20:02:55
URL: http://youngwoman.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback