Onsdag -
Inlägget publicerades: 2009-05-06 15:47:12

Jadu, vad ska man säga om skoldagen? Hm inget alls. lika som alltid..  Var hem till mig och åt på lunchen för hade 1,½ timmes hål, jag och perkan gjorde makaroner och falukorv! det vart faktiskt jäkligt gott :D sen var natha och perkan upp och kollade på mina marsvin. haha marsvinen var rätt fega för dom. Men när jag kom hem idag så stog dom precis vid dörren och direkt när jag gick in i rummet följde dom efter. Haha söta!
Idag så jag inte vad som händer, kanske blir det någon film? kanske blir det slappdag? (som alltid).
Får se vad dagen har att erbjuda :)
Justnu vill jag bara ha sommarlov, jobba klart på sommarjobbet och få cash så man blir lite lycklig! Köpa massa grejer osv, fast jag kommer bli JÄKLIGT snål. (a)


Kanske lägger in något inlägg ikväll om jag har något att skriva om, justnu står det still. :)

Kommentarer
Postat av: Emil

Jaha, där ser man! Men filmen är bra ;)

tackdetsamma! :b

2009-05-06 @ 15:49:28
URL: http://emilhudson.blogg.se/
Postat av: Nikita

sv;

tack så otroligt mycket! din är fin med! :)

2009-05-06 @ 17:34:31
URL: http://nikitaz.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback