Orken
Inlägget publicerades: 2009-10-11 20:24:00

Justnu är min kropp verkligen inte i ett gott skick, är verkligen helt slut i kroppen.
Därför sitter jag i min supersköna fotölj och äter godis och dricker mjölk ;)

Jag har ju jobbat fredag, lördag och söndag så jag har knappt hunnit mys eller gottat mig.. men som tur är var denna helgen bara den enda jag behövde jobba.. jag är ledig imorgon och jag ska ta en riktigt långt sovmorgon (verkligen välbehövligt kan jag lova!) sen ska jag bara njuta av att få vara hemma. Det tar verkligen på krafterna att jobba.. jag vill inte.... :(

Jag har ju hunnit spela lite matcher också, igår spelade jag mot borlänge och blev förlust med typ 21-20(?) jag gjorde 7 mål (en straff) och vi spelade faktiskt riktigt bra.. Och imorse spelade jag en till match mot tyskar (dom är här som "utbyte" typ) blev lika.. typ 25-25(?) haha har ingen koll.. vi spelade sådär och vet inte hur många mål jag gjorde..
På tisdag spelar jag mot falun och torsdag kanske jag ska spela mot tyskarna igen.. eller jag SKA spela mot tyskarna men det beror på om jag får gå ifrån jobbett :/ hoppas!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Mjölk är livet!!!!!

2009-10-16 @ 21:38:06
URL: http://silverninas.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback