Hoho
Inlägget publicerades: 2010-04-10 17:00:54

BRUKAR DU:
Gnälla:
Inte ofta
Skrika: Nej, beror väl på
Sova:
På nätterna och halvsova i skolan ;)
Ha ångest: Väldigt sällan
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Men nej?
Drömma mardrömmar: Ja, gör väl alla?
Klä dig i svart: Nej, föredrar kläder med färg faktiskt.
Gå till kyrkan: Never!
Gå i skolan:
Jo..
Ljuga: Händer väl
Hata folk: ibland.
Lita på folk: Beror väl på

VEM:
Saknar du:
Farfar
Vill du döda: Ingen?
Rörde dig sist: Mitt marsvin
Vill du vara som: Jag är mig själv!
Fick du sms från senast: Emmy :)
Ringde dig senast: Syster

HAR DU:
För många vänner:
Kan man aldrig ha
Färgat håret: Nepp!
Egen dator: Klart ;)
Bra självförtroende: Nja
Kysst någon: Yes
Varit kär: Aa
Lämnat landet: Mm, semester

HUR:
Går du:
Eh, normalt?
Svarar du i telefonen: Hej det är Jonas
Mycket pengar har du: Över 1000 iaf ;)
Ofta diskar du: Diskmaskinen diskar, men hos syster ibland
Ofta städar du: Inte ofta ;)
Många stör du dig på: En del
Ofta träffar du din familj: Varje dag!

TROR DU:
Att du kommer bli något:
Klart, jag är bäst
På gud: Näe
Att du kommer leva länge: Hoppas jag


Kommentarer


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback