? :(
Inlägget publicerades: 2009-08-11 22:35:38

"Nyss" hemkommen från min första handbollsträning på länge. Och ja, det märkte man ju!
Bortkastade bollar, trött som fan, orkade knappt något..
Men ändå, det kändes sådär och träna faktiskt.. känner faktiskt inte så stor lust för handbollen :/
Men ska iaf gå på några träningar tills, vem vet.. kanske blir roligare, men justnu känns det tyvärr inte så..
Jag vill spela handboll för att det ska vara roligt, men jag vettefan på det alltså, känns som vissa typ ääh.. skitsamma. ^^
Känns som jag klagar för mycket :)  but hello träningsvärk!!

Hit the floor! Shake your body!
Dåligt jag längtar tills fredag, kan man inte lägga sig så är det fredag nu? JATACK :)
ÅÅÅH fredag nu tack :D PAAARTY!


Kommentarer


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback