skola
Inlägget publicerades: 2009-08-17 18:00:04

Jag vet inte vad jag ska skriva om längre, bloggtorka?   Ja det kan man verkligen kalla det..
Justnu gör jag inte så mycket om dagarna, eller ofs, det finns knappt något och göra i denna "stad"..
Om precis 1 vecka börjar iaf skolan, jag vet inte om jag ska tycka det är bra eller dåligt faktiskt..
Känns bra att få göra något på dagarna och träffa alla underbara vänner, men känns ändå så tråkigt..
Har världens sämsta schema och kommer säkert bli jättemkt prov, läxor hit och dit, yääh.
Tur att man inte går på handboll så man kan ägna sig mer tid åt skolan, eftersom jag gärna vill plugga vidare efter skolan och bli något..


Kommentarer
Postat av: SKVALLER!

Nämn EN som är bättre?

2009-08-18 @ 21:53:19
URL: http://skvallerbbloggen.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback