Tandläkar´N
Inlägget publicerades: 2009-08-13 19:42:21

Yeah, idag var jag med Smed, Gustav och pörnil..
Spela fotobll på henne baksida.. haha :$ busigt.  Sen hämtade siss mig hemma och vi åkte till stan och fixade lite, och jag köpte skivor så jag äntligen kan fixa party skivan till imorgon ;)  Sen åt vi mjukglass.. haha fet jag är.

Justja, var ju till tandläkaren också.. kul att man ska laga ett hål och ska dit igen 22 september.. heheheeheheh!
ännu mer busigt.

Men mest busigt kommer väl ändå vara FESTEN imorgon??? är så jäkla grymt laddad så det är inte sant..
PUT YOUR HANDS UP, SHAKE YOU BODY TO THE LEFT!

Kommentarer
Postat av: MARIA

Nu har jag min första frågestund uppe :D!

och det skulle riktigt riktigt kul om du ställde en/flera frågor! Take care :)

2009-08-14 @ 00:55:58
URL: http://mariadaos.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback