Grillning igår, helg nu! :)
Inlägget publicerades: 2009-06-26 15:17:54

Nu mår jag prima, är lite hungrig bara men ska snart ta något och äta/dricka sen ska jag ut och sooola :)
Nu är det helg och det känns prima ballerina kan jag lova, ska bli skönt och välbehövligt med sovmorgon.
Har gått upp 05:45 dom senaste 2 veckorna.. Nu är det bara 1 vecka kcar på jobbet sen far jag neråt till skåne!:)

Igår så grillade vi, skapligt gott det var!



Vitlöksbröd, stekpotatis, fläskfile, bacon och sallad.
Nu vart ni hungriga va?

Kommentarer
Postat av: Linda

Ingen sås?! Såg tyvärr för torrt ut i mina ögon :-)

2009-06-27 @ 07:44:03
Postat av: Jonas

Svar: Det går framåt med den nya designen, men det är möjligt att det tar lite längre tid, eftersom jag inte kommer vara hemma hela nästa vecka..

2009-06-27 @ 10:52:18
URL: http://jonaspeterson.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback