Jordgubbar<3
Inlägget publicerades: 2009-06-18 16:08:34

hoho, idag har det blivit en del gjort. jobbade från 07:00 - 14:30 typ, sen när jag kom hem såg jag att min "låtsasmamma" typ städade hela huset så jag hjälpte henne att dammsuga vardagsrummet, köket och toan :)

egentligen skulle jag jobbat imorgon med men dom sa att jag fick vara ledig :) vad snäll dom är!
börjar gilla mitt jobb.. visst är det segt ibland men dom gamla är så goa! vilken glädje dom har.
Man blir ju så glad själv när man träffar dom! Och nu har jag jobbat i "en vecka" och det känns bra.
Har endast 10 arbetsdagar kvar på jobbet, känns lite men ändå mycket..
Jag vill jättegärna ha sommarlov nu, men lite pengar skadar ju aldrig heller.
Har hittils tjänat ihop 2400 kr vilket känns så himla underbart bra :) lixom 2400 kr på 5 dagar..? inte varje dag man har det så.. oj vad mycket det blev skrivet om jobbet haha.

annars så rullar väl livet på som vanligt, är lite trött nu för tiden men det går.

btw, igår åt jag jordgubbar, grädde, mjölk och socker. GUUD VAD GOTT!

Kommentarer
Postat av: Erika

jorgubbar bland det godaste på sommaren ju :) MUMS!

2009-06-19 @ 06:11:33
URL: http://mrserika.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

Hejsan, trevlig blogg:)

2009-06-19 @ 09:39:20
URL: http://sinnerz.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback