Ännu en seg dag.
Inlägget publicerades: 2009-05-15 17:15:05

Nu var dagen avklarad. Enligt mig den segaste dagen av skoldagarna. Polisen som jag nämnde i förra inlägget var faktiskt bra, självklart var han dryg haha. men han pratade om droger, och ungdomar som råkat ut för droger, som börjat och bara fortsatt, om ungdomar som tom dött pga av att dom har idioter till pojkvän/flickvän som tar droger och blir helt konstiga. osv osv osv. Jag är en sån som inte kan sitta still och lyssna på sånt, men det ar lite gripande faktiskt.. men lite drygt måste jag erkänna att det var.
Och idag fick vi reda på massa information om att man kan läsa Matte B och Engelska B på vanlig tid, (dvs inte på i-valet). och våran lärare ville att vi skulle säga idag om vi ville gå på dom kurserna. Självklart vill man det, men jag vet inte om jag klarar Engelska B? jag har väldigt svårt för engelska nämligen.. men man kan ju alltid hoppa av kursen.
Men Matte B behöver man för att plugga vidare på högskola så det får jag verkligen kämpa för :)



Nästa vecka blir det en verkligen soft dag, går måndag och tisdag i skolan, stockholm onsdag och ledig torsdag och fredag. HIHI

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: tur? :o det var fan i mig skicklighet :D

2009-05-15 @ 21:14:57
URL: http://jenniferdahlstrom.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback