Fredag -
Inlägget publicerades: 2009-05-22 11:00:09

Vaknade runt 10:00 och snart ska jag äta frukost. Planer inför dagen är att vi ska bjuda mamma på en "morsdag" middag. Nej jag vet att det inte är morsdag idag men eftersom det bara är jag och syster hemma så tänkte vi ha det lite mysigt sådär hihi.
Vi tänkte steka fläskfilé och göra pommesfrites i ungen.. sen blir det en god efterrätt till det. Vad vet jag inte justnu men det blir väl något gott!



Vad ska ni hitta på idag?
Kommer med ett inlägg senare på dagen/kvällen och så kan jag lägga in lite bilder om ni vill?

Kommentarer
Postat av: SOMMARUNGARNA!!

SV: Hehe, ah, eller hur? :)

Men jag ska vara med Emma och lite så, själv då ?

KRAMAR

2009-05-22 @ 12:14:32
URL: http://sommarungarna.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback