Fredag -
Inlägget publicerades: 2009-05-08 16:08:56

YES! äntligen heeeeelg. Skapligt skönt :D
Skolan idag gick faktiskt rätt snabbt. På en lektion ska vi rita ett äldreboende och göra en trädgård till (typ), sen sätta ut möbler osv. haha man känner sig som värsta arkitektern(stavning?). Sen rullade dagen på bara, och nu sitter jag här. Och idag vet jag inte vad jag ska göra som vanligt, vilket liv jag har :D
Men imorgon så åker alla till stockholm och kollar på handbollsfinalerna i globen (alla utom jag) så då blir det en lördag helt själv :O vad finns det att göra? jag får väl kolla på finalerna på tv ist ;) sen bara tare lungt och tchilla :D
Nä nu blir det väl en pågenmacka med leverpastej och oboey, <3

Kan rekommendera en bra låt, elller två:

Akon - Right Now (Na Na Na) Lyrics
Dj Antoine - This Time (Klaas Remix)


Uppdatering 18:50
Snart ska jagt och syster krypa ner i soffan och kolla på "Pippi på de 7 haven".  :DDD
Med chips, dipp och cola. Kan det bli bättre?!

Kommentarer
Postat av: Nikita

sv; Jodå allt är finfint :) självdå? :)

2009-05-08 @ 16:43:30
URL: http://nikitaz.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback