Tisdag -
Inlägget publicerades: 2009-05-05 15:04:56

Gud vad tråkigt skolan är, slutet på 1:an och man gör knappt något.. tiden går assakta och man sitter i klassrummet och degar. Grymt segt.. Men snart är det sommarlov och det vill väl alla ha!? :)
Och nu ska jag leta på en låt som jag går och nynnar på 24/7. Den går typ; ba ba bara ba ba bapa ba. äh..
lägger upp låten om jag hittar den ;)


Här är låten jag sökte efter:
 
Grymt skön låt, och refrängen fastnar direkt..



Btw, kollade på cabaré idag. Kan vara den bästa jag någonsin sett! Grymt bra var den och mycket rolig. Vill se den
igen :(


Kommentera gärna.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Grymt skön låt, och refrängen fastnar direkt.."

HAHAHA, en refräng som endast innehåller 2 ord, det var ju svårt vännen ;) HAHA <3

2009-05-05 @ 22:00:27
Postat av: Emil

Menar du filmen Cabaré? Med Liza M?=)

2009-05-05 @ 22:23:14
URL: http://emilhudson.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback