Festa?! :D
Inlägget publicerades: 2009-11-22 20:14:16

Spelade match båda igår och idag.. Förlust igår ingen kommentar om den, sen match idag då vi spelade 25-25 men vi låg faktiskt under hela matchen och dom tog även ledningen med 8-2.. så vi vände det rätt snabbt ;) suckers! Nästa match har jag typ 23 Januari.. kul
aja, nu är det "Vem kan slå Filip och Fredrik" på 5an, tycker det är rätt skojj och kolla på :D och imorgon har jag historia prov, wish me good luck?... Känns som jag måste göra något roligt snart, typ festa? VILKA ÄR PÅ? :D
Jag vill bli 18 så man slipper ha dom dära "hemmafesterna", då man inte behöver planera varenda "utgång" och festande.. Men det är ju bara ett halvår kvar tills jag fyller 18 så får stå ut ;) kan ju festa hela sommaren sen? Haha jag och mitt festande :$ höhöh

Kommentarer


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback