No update
Inlägget publicerades: 2009-11-14 21:36:06

Har inte bloggat på jättelänge.. sorry for that. Men har gjort väldigt mycket och har faktiskt har fullt upp!
Jag har haft APU, haft höstlov, träningar osvosv.. På höstlovet var jag nere i underbara skåne och var på bla.. ullared! ;) så shoppade loss där lite. Sen träffade jag såklart världens underbaraste familj. Tack för den veckan, den gjorde mig hel igen!
Imorgon ska jag (hade jag tänkt iallafall) göra historian eftersom jag har prov på måndag.. Wish me good luck, kan behövas?! Det är runt 21-22 frågor och jag har typ gjort 6 st. Måste verkligen skärpa mig.. skjuter jämt upp allt och gör allt i sista sekunden.. Och mitt minne är verkligen sämst justnu :D
Nu ska jag iallafall kolla på Day after tomorrow, tror jag sett den förut men den är bra har jag för mig.

Jag bloggar för min egen skull, inte för att ni ska ha något och läsa.. Kom ihåg det! ;)


Kommentarer


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback