Jag vill ha lov!
Inlägget publicerades: 2009-10-07 22:46:44

Har inte uppdaterat på länge, har varken haft tid eller ork till det då jag lägger min tid på annat.
Dom senaste dagarna har jag hunnit med; Gått handledarkurs, synundersökning, börjat praktiserat, tränat osvosv. Ja har inte haft tid helt enkelt. Men det gör ju inget för typ ingen läser min blogg så? ;)
Handledarkursen gick bra, och synundersökningen med. Nu ska jag bara skicka in papprena så får jag ge mig ut på vägarna. Praktiken är bra, var ledig idag och imorgon sen ska jag tyvärr jobba fredag, lördag och söndag. 06:45 på en lördag är lockande att börja va?
Som tur är, är detta den enda helgen jag behöver jobba. Bra att ha det avklarat med andra ord...

Imorgon möter mitt lag, damlaget.. ska bli kulkul! ;)
Sen på lördag har jag bortamatch mot borlänge så måste gå lite tidigare från praktiken.
På tisdag har jag också match. Så har lite och se fram emot.
Men inget kan väl slå mitt lov helt enkelt? 10 dagar i helsingborg slår tammefan inget av era lov. Jag kommer ha det underbart helt enkelt! vila upp mig, umgås med världens bästa familj, shoppa, äta god mat/fika osvosv. Åhh längtar som en took.. "bara" 2 och en halv vecka kvar..

Kommentarer


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback