Skolfri i 4 veckor!
Inlägget publicerades: 2009-10-02 22:38:25

Var ett tag sen jag slängde in ett inlägg, men har verkligen inte haft orken att skriva.. har inte haft något att skriva om heller..
När jag slutade idag så åkte jag och sis till "pickaboo" och köpte godis.. okej vi köpte chips, dipp och dricka också :$..

Nu är jag skolfri i 4 veckor! Nu börjar nämligen min APU.. har hela veckor fram tills lovet, dvs 3 veckor :)
Ortopedisk rehabilitering, det kommer nog bli roligt! Bättre än alla sunkiga äldreboenden..
Gud vad skönt med inga läxor eller dryga lektioner på hela 4 veckor, visst kommer det vara drygt och gå upp typ kl 06:00 en lördag? men visst, inga dryga läxor lixom.. :)

På lovet ska jag ner till underbara skåne och syster/filip/dejan.. love it!

Och nu drar serien igång på handbollen, nu leker livet! eller?

Kommentarer


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback