Blame it on the Boogie
Inlägget publicerades: 2009-09-23 14:49:34

Slutade 11:15 idag, jag vet att ni är avundsjuka :)
Så när jag kom hem hängde jag upp tvätten och sen satte jag mig och gjorde lite uppgifter.
Det är rätt mycket som ska in före och efter APU:n som kommer snart. Dvs inte nästa vecka men efter det.
Svenska uppsats, redovisa en bok, "Kultur" uppgifter. Okej nu kommer jag inte ihåg allt, men tror det var allt? haha. Justja, har prov på nästa vecka på onsdag också. Åh :(

I helgen ska jag till IKEA, lite jag längtat efter att åka dit.. Jag kommer shoppa loss :D haha nejdå. Men ska hitta lite saker till mitt "nya" rum iallafall. Sen msåte jag spara lite pengar så jag har råd att åka till helsingborg och till älskade filip, syster och hennes man. Älskar att vara där! Ska åka dit på lovet nämligen!! :)

Tränade handboll igår också, det gick sådär.. Konditionen är sämst! Får träna upp den lite så jag ligger på topp. Men det kändes att jag var på rätt väg iallafall. Har träningsvärk i ryggen (?!) och axlarna... och magen.. ja överallt helt enkelt. Otränad helt enkelt ;) På torsdag ska vi möta damerna.. Fan vad kul! Sen träna 1 timme efter det. haha yees nu jävlar!

Och förövrigt, så har jag en jäkla lust att festa. Det var längesedan nu, alledens för längesen! Men den 7 november (jag vet, skitlångt dit) är jag bjuden på en fest iallafall. Alltid något ;) något jag lääängtar...

Kommentarer


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback