Börja spela handboll igen?
Inlägget publicerades: 2009-09-13 18:29:53

Usch.. kan man vara segare än såhär?
När jag vaknade så hoppas jag direkt in i duschen och slog på musik på datorn på högsta volym, skapligt skönt det var! Ren och fräsh :) smörjde in mitt ansikte med min "kräm" mot mina finnar.. Känner mig fräsh direkt och det hjälper verkligen, får bara mindre och mindre finnar!
Efter det så cyklade jag ner till kopparhallen och kollade på handboll och kom hem för någon timme sen. Då kom pappa hem med pizza.. haha
Och nu har man fått höra att många vill att jag börjar med 93orna (ett år yngre) i handboll.. känns faktiskt helt okej och det blir nog så.. jag vill spela handboll igen men inte med herrarna. Måste bara få upp konditionen ;) haha


Kommentarer


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback