KOM NU?1?!?
Inlägget publicerades: 2010-04-06 21:58:15

Igår kom jag hem från skåne och helsingborg.. det är alltid lika underbart att vara där :)
saaaknarrr    och lilla Filip har blivit så stooor :/ det går för snabbt.. och om 1 månad kommer en till lillskit till världen och filip får ett syskon!
Kom hem från handbollsträning för ett tag sen med, känns att det går mot sitt slut.. alltid lika oseriösa träningar :D
Nu ska jag äta lite mat och sen kanske trycka i min lite godis framför en film, har ju trots allt lov?!?!

Och min fucking jävla mobil har inte kommit än, jävla fan att dom skjuter upp realese datumet hela tiden..!!!!!!!!!!!!! blir så irriterad.. får den nog TIDIGAST på tisdag nästa vecka :'''(( nu är jag sur...


Kommentarer
Postat av: Sandie

Inte skoj med mobilen inte men helsingborg är lovely =)

2010-04-08 @ 07:06:40
URL: http://chipset.webblogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback