Södertälje
Inlägget publicerades: 2010-04-30 14:47:56

Slutade runt 10:00 idag så stannade kvar i matsalen och käkade spaghetti och köttfärssås, mums!
Sen åkte jag hem och solade lite (oooskönt väder?) sen åkte jag och sis upp till pickaboo och köpte godis till bilresan som vi ska på snart. (godis för 95 kr, schhh!) Och nu sitter jag här och känner blåbärspajens lukt i hela huset, MUMS!!!!
Som sagt ska jag och sis på en liten "roadtrip" till södertälje där min "låtsassyster" bor. Sjukt kul kommer det bli :) Hoppas vi kan gå ner på stan också för måste hitta en bra "strandväska" till spanien samt kanske lite kläder osv som är sköna att ha där.
Nej nu ska jag äta blåbärspaj!


Kommentarer
Postat av: ♥ ÖSTERSUNDS STÖRSTA BÖG ♥

haha. allt bra ?

2010-05-02 @ 14:49:15
URL: http://tonymedstil.blogg.se/


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback